PAKEJ GROUND BALI-NUSA PENIDA 4H3M SERENDAH RM499 *MIN 10PAXS

*GROUND PAKEJ BALI - NUSA PENIDA 4D3N*
Flexible dates, your choice, your price!

Min 2 pax = RM 750/pax
Min 4 pax = RM 650/pax
Min 6 pax = RM 599/pax
Min 8 pax = RM 550/pax
Min 10 pax = RM 499/pax

PAKEJ TERMASUK :
🏡 Hotel penginapan 3 bintang di Bali
📶 Free wifi di hotel
🚐 Transport di Bali + Nusa Penida
🚤 Boat ke Nusa Penida
👨🏻 Driver cum Tour guide
berpengalaman
🍽 Breakfast di Hotel

TIDAK TERMASUK :
❌ Ticket flight
❌Meals & Dining
❌Entrance ticket
❌Luggage
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
Antara lawatan tempat:
📍KUTA AREA
📍Barong dance 
📍TOHPATI VILLAGE 
📍BATUAN and UBUD  
📍CELUK VILLAGE 
📍MAS VILLAGE 
📍COFFEE LUWAK PLANTATION 
📍KINTAMANI 
📍TEGALALANG 
📍Tanah Lot Temple
📍Shopping at Krishna Bali
📍Kelingking beach
📍Angel billabong beach
📍Broken beach
📍Crystalbay beach 

Nota : Pihak Ayden Averroes Holidays Sdn Bhd berhak untuk menukar masa dan tempat lawatan mengikut kesesuaian.

No comments:

Post a Comment